Menjual barang2 berkualiti dari UK..ada yang baru dan ada yang telah digunakan tetapi semua barang2 yg dijual didalam keadaan baik,cantik,bersih tanpa sebarang masalah seperti sumpit atau retak. Dan tujuan saya menjual dan mempunyai blog ini untuk berkongsi minat dalam mengumpul barang2 yg berkualiti dengan harga yang berpatutan. Tiada niat untuk berlawan dengan sesiapa pun di dalam 'bisnes' kecil ini. Diharap semuanya berfikiran positif dengan adanya blogspot/ bisnes masing2. REZEKI semuanya di tangan TUHAN, kita berusaha dan kita ada HAK kita sendiri so gunakan lah dgn niat yang ikhlas dan sebaiknya.

Terima kasih untuk semua sokongan yang diberi.

THINK POSITIF BE HAPPY.

Thursday 28 July 2011

SALAM RAMADHAN

As Salam

Kepada pengunjung2 MYSWEETREDROSES...selamat menyambut BULAN RAMADHAN, semoga kita semua mendapat keberkatan di bulan yg mulia ini, dan semoga bertambah AMALAN kita.

Alhamdulilah tiba sudah bulan Ramadhan sekejap rasanya masa berlalu dah 4 tahun berpuasa dan beraya di perantauan (opps lupa thn 2009 dpt balik beraya di Msia so kira 4x berpuasa dan 3x beraya di perantauan.. hi.hi). Dugaan sungguh berpuasa pd tahun ni..panjang waktunya..pukul 9.30mlm berbuka..bersahur dlm pukul 12tghmalam sbb masuk waktu SUBUH pukul 1.30pagi...fuhh tolakcampur kira berpuasa 21 jam .. larat ke?...mau hari pertama nanti tak berdaya..tp alhamdulillah cuaca disini suam2 kuku..panas berangin so tak le terasa penat dan dahaga.

Terasa rindunya nak berpuasa dan beraya di Msia...rindu sungguh suasana kemeriahan menyambut Ramadhan dan Syawal dan yg paling RINDU PADA KELUARGA...dah tak larat sungguh2 dah dok kat negara org ni...tp apakan daya demi masa depan keluarga terpaksa berkorban..semoga SUAMIku cepat2 habiskan studynya dan boleh cepat2 balik dan yg penting pulang dgn KEJAYAAN.
RINDUKU PD KELUARGA DAN RUMAHKU SYURGAKU....

Dan akhirnya semoga Ramadhan pada kali ini akan memberikan kita kekuatan untuk membina jati diri kita sebagai seorang muslim yang beriman dan melaksanakan tanggungjawab kita untuk menjadi khalifah Allah di muka bumi ini dan semoga kita
tergolong dlm golongan orang2 yg sentiasa berkasih sayang dan saling bermaaf-maafan untuk menuju kerahmatan dan mendapat keberkatan ALLAH swt..insyaallah.

No comments:

Post a Comment